India! - Reisverslagen van Imke Rasing - WaarBenJij.nu India! - Reisverslagen van Imke Rasing - WaarBenJij.nu

India!

Binnenkort ga ik met 8 meiden een reis maken naar India! Hier ga ik 3 weken meelopen op Kodaikanal International School. Ook ga ik gedurende deze weken vrijwilligerswerk doen om de mensen daar in de buurt te helpen. In de vierde week ga ik een rondreis maken door het zuiden van India! Ik heb er echt heel erg veel zin in en ik ben er zeker van dat het een hele mooie ervaring zal zijn!

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2012

de laatste dagen van een fantastische reis!

13 Augustus 2012

Kochi

13 Augustus 2012

de eerste dagen van de rondreis!

13 Augustus 2012

I'll never forget you!

13 Augustus 2012

een hele leuke dag!
Imke

In de zomervakantie ga ik naar India en op deze blog kunnen jullie alles rondom mijn veelbelovende reis volgen!

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10313

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

India!

Landen bezocht: