Kochi - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Imke Rasing - WaarBenJij.nu Kochi - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Imke Rasing - WaarBenJij.nu

Kochi

Blijf op de hoogte en volg Imke

13 Augustus 2012 | India, Kodaikānāl

Vandaag hebben we ongeveer 6 uur in de bus gezeten om bij onze volgende bestemming te komen: Kochi. Het was maar 180 kilometer rijden maar door de bergen gaat het niet zo heel snel... Een aantal dagen hadden we minder mooi weer gehad maar vandaag was het goed warm! Onderweg zijn we een keer gestopt om wat te eten maar een echt restaurant konden we niet vinden dus hebben we langs de weg maar wat broodjes gekocht. Rond 5 uur kwamen we bij het hotel aan en dat zag er supermooi uit! Toen we naar binnen liepen was alles heel groot en erg schoon. We werden naar onze kamers gebracht en met z’n drieën hebben we een minibar, keuken, badkamer, televisie en natuurlijk bedden. Verder is er nog heel veel ruimte om onze koffers neer te zetten wat ik in ieder geval niet zou verwachten in India.
We zijn net uit eten geweest en we moesten best een stukje lopen om een geschikt restaurant te vinden. Hierdoor hebben we wel meegekregen dat dit een erg drukke maar ook gezellige stad is. Aan tafel hebben we erg gelachen over de beelden die we vanmiddag gezien hebben maar dat houd ik nog maar even achterwege... Na het eten gingen we met z'n allen nog even naar CCD en sinds een half uurtje zitten we weer in onze hotelkamer. We slapen hier alleen maar 1 nachtje want morgen gaan we naar de Back waters en daar blijven we 24 uur op een all inclusive boot. Ik weet niet of daar internet is maar jullie zien mijn volgende verslag binnenkort wel weer verschijnen!

• 14 Augustus 2012 - 19:26

Ton Hoogveld:

Hoi imke

hier een berichtje uit de steeg Angeren
    Zo te lezen en te horen van andere heb je het goed naar de zin daar in india
    ik heb al heel wat fotos gezien op facebook en het ziet e allemaal gezellig uit met die meiden daar
    Erg leuk dat je aan onze verjaardagen gedacht hebt
    nog erg veel plezier en tot gauw
    gr Ton

• 16 Augustus 2012 - 20:14

Truus Hoogveld:

Ga nog evn door et et genieten daar.
    Groetjes uit Amgeren
    JAC en Truus