woodworks! - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Imke Rasing - WaarBenJij.nu woodworks! - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Imke Rasing - WaarBenJij.nu

woodworks!

Blijf op de hoogte en volg Imke

06 Augustus 2012 | India, Kodaikānāl

Vandaag moesten we weer vroeg op want de eerste vier uur zouden we gewoon lessen volgen. Na het mentoruur hadden we wiskunde waarbij we eigenlijk alleen maar met een sudoku bezig zijn geweest. Na wiskunde hadden Kim en ik humanities maar daar hadden we niet zo heel veel zin in eigenlijk. M'n sudoku was nog niet af dus ging ik daarmee verder maar dat vond de leraar toch niet zo leuk. Gelukkig hadden we dit vak maar een uurtje. Het derde uur hadden we engels waar we ook weer bezig zijn geweest met de sudoku. Het was dus vrij nutteloos om de lessen te volgen en daarom zijn we het vierde uur maar niet meer naar scheikunde gegaan want we hebben ook de indruk dat leraren alleen maar last van ons hebben, we kennen de meeste stof namelijk al. Na de lunch hadden we bij de SOEX room afgesproken. Hier zouden we even bespreken wat precies de planning was. Nadat we met de vice principal nog wat dingen geregeld hadden gingen we naar 'woodworks' om zelf fotolijstjes te maken voor de kinderen van het weeshuis. We moesten dunne houten plankjes zagen en deze daarna nog op maat maken, schuren en bij elkaar plakken. Best een werkje als je dit 57 keer moet doen! We waren om kwart voor vijf toen 'woodworks' dicht ging dus ook nog niet helemaal klaar. Daarom gaan we morgen weer verder. Omdat we nog een uur hadden voordat we gingen eten waren we nog even het stadje ingelopen om de rest van de foto's af te laten drukken. Terwijl we wachtten totdat ze klaar waren gingen we nog even shoppen, natuurlijk! Om 6 uur hadden we avondeten, daarna gingen we nog even gezellig kletsen maar om 7 uur moesten we toch echt weer naar onze dorm. M'n dormmoeder kwam net naar me toe om te zeggen dat ze om 8 uur een chicken burger zou maken. Ik zie dat het net 8 uur geweest is dus dan schrijf ik morgen weer verder...