Bijna is het zover... - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Imke Rasing - WaarBenJij.nu Bijna is het zover... - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Imke Rasing - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover...

Door: imkerasing

Blijf op de hoogte en volg Imke

16 Juli 2012 | Nederland, Angeren

De vakantie in Corsica met mijn ouders en zusjes zit er alweer op. Nog vier dagen en dan is het eindelijk zover, dan ga ik naar India! Ik kan niet wachten!
Bijna alle inkopen zijn al gedaan, deze week nog de laatste dingetjes in huis halen voor het vertrek van vrijdag. Om half 4 zal ons vliegtuig vertrekken richting Dubai waar we een paar uur moeten wachten om vervolgens op het vliegtuig naar Chennai te stappen. Vanuit daar vliegen we door naar Madurai waar we als het goed is op 21 juli om 11.55 uur aankomen. Dan moeten we nog een stuk met de bus om tot onze bestemming te komen: Kodaikanal International School.
Ik heb er heel erg veel zin in!
Deze week zal ik nog druk bezig zijn met het inpakken van mijn koffer. Er mag maar 20 kg mee dus dat zal nog wel lastig worden...
Verder ben ik nog druk bezig met het voorbereiden van een aantal spellen/lesjes voor het weeshuis dat we gaan bezoeken.
Dus deze week ben ik nog even druk, druk, druk maar als ik vrijdagochtend opsta zal ik denken: 'I am ready to go!'

  • 17 Juli 2012 - 19:00

    Jacques En Truus:

    Imke, wat ga jij een leuke reis maken.
    Eerst met je ouders en zusjes op vakantie geweest en nu alleen.
    Heel veel plezier en en een goede reis.
    We gaan je verslag volgen.


  • 18 Juli 2012 - 09:08

    Lies:

    Ik ga je zeker volgen! Heel veel plezier!

  • 19 Juli 2012 - 08:54

    Feber:

    Hoi Imke,

    Hier vanuit het zonnige Toscane willen we jou heel veel plezier, suc6 wensen, geniet van alles wat je er meemaakt, de ervaringen die je gaat delen...we gaan jou zeker volgen op je blog...

    Heel veel liefs Bram, Feber, Myke en Stan XXX

  • 19 Juli 2012 - 21:07

    Familie Kloppenburg:

    Imke ontzettend veel plezier en maak er een onvergetelijke reis van. We gaan je zeker volgen hoor. Groetjes

  • 21 Juli 2012 - 14:17

    Fam.verbeek:

    hoi imke!

    Wauw!!!!
    supper spannend! geniet van de trip!

    we zijn nieuwsgierig naar je reisverslag!

    groetjes!
    andre, kitty
    ming en yuen

  • 22 Juli 2012 - 10:06

    Fam. Van Dalen :

    We gaan je zeker volgen.
    Lijkt ons heel leuk te zien en te horen wat je allemaal mee gaat maken.
    Go girl.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imke

In de zomervakantie ga ik naar India en op deze blog kunnen jullie alles rondom mijn veelbelovende reis volgen!

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 10325

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

India!

Landen bezocht: