schooldagje - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Imke Rasing - WaarBenJij.nu schooldagje - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van Imke Rasing - WaarBenJij.nu

schooldagje

Blijf op de hoogte en volg Imke

30 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Vandaag moesten we weer naar school. De eerste twee uur hadden we gym en na een warming up hebben we de rest van de tijd volleybal gespeeld, dat was echt leuk en de leraar vond ons erg goed! Hierna hadden we nog een aantal lessen die best wel saai waren. Alsnog hebben we wel veel gelachen. Ik heb alle dingen die om me heen gebeurden opgeschreven, vooral eigenlijk de grappige dingen zodat ik die zal blijven herinneren! Tamil was trouwens wel leuk want daar leerden we meer over hun cultuur rondom trouwen dus dat was erg interessant. Daarna leerden we ook nog de cijfers van 1 t/m 20 dus kunnen we nu tijdens het spelen met de weeskinderen de cijfers gebruiken. De laatste twee uur hadden we visual arts waarbij we het laatste uur mochten schilderen dus dat was opzich ook nog best leuk. Na school hebben we met de meiden plannen bedacht voor het uitgeven van het geld dat we op hebben gehaald. Daarna gingen we eten en dat was vandaag echt heel lekker! Nu zit ik weer in m'n dorm een beetje te relaxen terwijl iedereen verder aan het leren is. Gelukkig hebben we niet de hele week lessen meer want woensdag gaan we naar een sari-fabriek waar ze speciale kleding maken die de meeste vrouwen hier in India dragen. Daarna gaan we inkopen doen voor het weeshuis/bejaardenhuis. Op donderdag gaan we naar een weeshuis beneden aan de berg en daar blijven we ook slapen. De ene dag gaan we leuke dingen doen met de weeskinderen en de volgende dag gaan we werken. Ik heb er nu al erg veel zin in! Ik hoorde trouwens net dat we morgen misschien pyamadag hebben op school dus dat zou wel heel grappig zijn! Ik ken al een stuk meer mensen op school vanwege het kamp en je ziet ze natuurlijk vaker dus dat is echt leuk! Ik hoop dat ik nog meer leuke mensen ga ontmoeten maar iedereen die ik nu ken van school en van m'n dorm is heeel erg aardig!

  • 31 Juli 2012 - 12:33

    Xxx:

    hoi Imke,
    wij hebben met veel plezier en bewondering de inmiddels alweer vele reisverslagen gelezen.
    Wat een leuke en bijzondere momenten maak jij mee!
    Op de foto's is ook te zien dat je echt aan het genieten bent, helemaal super!
    In afwachting lezen wij de volgende indrukwekkende en leuke ervaringen die nog komen gaan......
    Geniet ervan!!!!

    groetjes,
    Edwin, Regina, Serge en Stijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imke

In de zomervakantie ga ik naar India en op deze blog kunnen jullie alles rondom mijn veelbelovende reis volgen!

Actief sinds 15 Juni 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 10320

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

India!

Landen bezocht: